PŁATNOŚCI. DOSTAWA. ZWROTY. REKLAMACJE

FORMA I KOSZT PRZESYŁEK

InPost:

-Paczkomat (przedpłata) – 12zł,
-Kurier InPost (przedpłata) – 15zł,
-Kurier InPost (pobranie) – 19zł

Poczta Polska (wysyłka we wtorki  i czwartki): 

– Kurier 48 (przedpłata) – 15zł,
– Kurier 48 (pobranie) – 19 zł
– przesyłka polecona (przedpłata) – 9,50 zł
– przesyłka polecona priorytetowa (przedpłata) – 12 zł,

Podane ceny przesyłek obowiązują bez względu na ilość zakupionego towaru!

ODBIÓR OSOBISTY
Zamówiony towar można także odebrać w naszych Sklepach stacjonarnych:

OPTOMETRIA ORKISZ MAŁGORZATA ORKISZ

ul. Abrahama 28 (róg Batorego)
81-366 Gdynia
Poniedziałek-Piątek  10.00-19.00
Sobota 10-14
tel.+48 696 414 140
tel. (+48) 58 622-24-98

lub

(Remont)
pl.Górnośląski 1
81-509 Gdynia
Poniedziałek – Piątek: 10.00 – 18.00
Sobota 10-14
tel. (+48) 734 124 461
tel. (+48) 58 664-77-98

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

W naszym sklepie internetowym www.soczewki.net.pl zamówienia realizowane są przede wszystkim na terenie Polski. W przypadku składania zamówień zagranicznych prosimy o wcześniejszy kontakt w celu uzgodnienia kosztów przesyłki.

Termin realizacji zamówienia produktów zależy od dostępności produktu oraz opcji wysyłki:

  • Produkty z naszego magazynu wysyłamy Pocztą Polską we wtorki i czwartki lub InPostem w następny dzień roboczy po opłaceniu zamówienia,
  • Produkty na zamówienie mają podany czas dostawy, który należy doliczyć do punktu powyższego,
  • W przypadku opóźnień informujemy klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie.

NUMERY KONT DO WPŁAT

mBank
27 1140 2004 0000 3902 3967 5281
PKO BP CBE-INTELIGO
50 1020 5558 1111 1539 7040 0027
OPTOMETRIA ORKISZ Małgorzata Orkisz
Pl.Górnoślaski 1
81-509 Gdynia

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adresu, na który mamy wysłać towar wolny od wad. Reklamowany lub zwracany towar prosimy przesyłać na poniższy adres:

 OPTOMETRIA ORKISZ Małgorzata Orkisz
ul. Abrahama 28 
81-366 Gdynia
tel. (+48) 696 414 140

Zgodnie z regulaminem sklepu: Zwrot towaru wysłanego za pobraniem nie będzie przyjęty.

Witamy Państwa na nowej wersji sklepu

W związku z przenosinami naszego sklepu na nowy silnik, prosimy wszystkich stałych Klientów o ponowne zarejestrowanie konta pod tym linkiem lub wchodząc w zakładkę Moje konto.

Jeżeli posiadali Państwo na naszym sklepie punkty rabatowe kwalifikujące do otrzymania zniżki, bardzo prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail sklep@soczewki.net.pl, z wskazaniem na jaki e-mail (jeśli różny od obecnego) lub Imię i Nazwisko było zarejestrowane dawne konto. Po otrzymaniu informacji postaramy się jak najszybciej przydzielić Państwu należną ilość punktów rabatowych.

W najbliższych dniach prowadzone będą przez nas jeszcze ostatnie prace konfiguracyjne. Jeżeli napotkają Państwo na trudności związane z obsługą sklepu prosimy bardzo o zgłaszanie wszelkich problemów na adres sklep@soczewki.net.pl lub na numery telefonu 696 414 140 i 58 622 24 98.

Pozdrawiamy serdecznie