PŁATNOŚCI. DOSTAWA. ZWROTY. REKLAMACJE

FORMA I KOSZT PRZESYŁEK

Poczta Polska:

– przesyłka polecona priorytetowa (przy wpłacie na konto bankowe) – 12 zł,
– Kurier 48 (przy wpłacie na konto bankowe) – 15zł,
– przesyłka za pobraniem KURIER 48 – 19 zł

Poczta Polska:
– przesyłka polecona (przy wpłacie na konto bankowe) – 9,50 zł

Podane ceny przesyłek obowiązują bez względu na ilość zakupionego towaru!

ODBIÓR OSOBISTY

Zamówiony towar można także odebrać w naszych Sklepach stacjonarnych:

OPTOMETRIA ORKISZ MAŁGORZATA ORKISZ

ul. Abrahama 28 (róg Batorego)
81-366 Gdynia

Poniedziałek-Piątek  10.00-19.00
Sobota 10-14 
 
tel.+48 696 414 140
tel. (+48) 58 622-24-98
 
pl.Górnośląski 1
81-509 Gdynia

Poniedziałek – Piątek: 09.00 – 18.00

Sobota 10-14

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

W naszym Sklepie Internetowym www.soczewki.net.pl zamówienia realizowane są przede wszystkim na terenie Polski. W przypadku składania zamówień zagranicznych prosimy o wcześniejszy kontakt w celu uzgodnienia kosztów przesyłki.

Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi 24 godziny. W przypadku zamówień specjalnych, oznaczonych w polu “Czas dostawy do sklepu” w opisach produktów, termin ten odpowiednio wydłuża się.

W przypadku, gdy nie posiadamy zamówionego towaru w magazynie, informujemy klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie.

NUMERY KONT DO WPŁAT

mBank
27 1140 2004 0000 3902 3967 5281
PKO BP CBE-INTELIGO
50 1020 5558 1111 1539 7040 0027
OPTOMETRIA ORKISZ Małgorzata Orkisz
Pl.Górnoślaski 1
81-509 Gdynia

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adresu, na który mamy wysłać towar wolny od wad. Reklamowany lub zwracany towar prosimy przesyłać na poniższy adres: OPTOMETRIA ORKISZ Małgorzata Orkisz
ul. Abrahama 28 
81-366 Gdynia
tel. (+48) 58 622-24-98 Zgodnie z regulaminem sklepu: Zwrot towaru wysłanego za pobraniem nie będzie przyjęty.

Witamy Państwa na nowej wersji sklepu

W związku z przenosinami naszego sklepu na nowy silnik, prosimy wszystkich stałych Klientów o ponowne zarejestrowanie konta pod tym linkiem lub wchodząc w zakładkę Moje konto.

Jeżeli posiadali Państwo na naszym sklepie punkty rabatowe kwalifikujące do otrzymania zniżki, bardzo prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail sklep@soczewki.net.pl, z wskazaniem na jaki e-mail (jeśli różny od obecnego) lub Imię i Nazwisko było zarejestrowane dawne konto. Po otrzymaniu informacji postaramy się jak najszybciej przydzielić Państwu należną ilość punktów rabatowych.

W najbliższych dniach prowadzone będą przez nas jeszcze ostatnie prace konfiguracyjne. Jeżeli napotkają Państwo na trudności związane z obsługą sklepu prosimy bardzo o zgłaszanie wszelkich problemów na adres sklep@soczewki.net.pl lub na numery telefonu 696 414 140 i 58 622 24 98.

Pozdrawiamy serdecznie